.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد. شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.(ادامه)
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد.(ادامه)
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه) دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه)(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد. شهادت یکی از مأموران مجروح فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدا
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.(ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
عکس / مزار دختر کاپشن صورتی غرق در گل
تصویری از مزار ریحانه سلطانی نژاد؛ دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که در انفجار تروریستی کرمان شهید شد.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
مزار دختر کاپشن صورتی که قلب همه را به درد آورد/ عکس
تصویری از مزار ریحانه سلطانی نژاد؛ دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که در انفجار تروریستی کرمان شهید شد.(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
خواهر شهید مدافع حرم محسن حججی تعریف می‌کند: «فهمیدم محسن و خانمش همدیگر را می‌خواهند. انتخاب همسرش خیلی برایم عجیب بود. توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند!» روایت خواهر شهید حججی از شب خواستگاری او: توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند
خواهر شهید مدافع حرم محسن حججی تعریف می‌کند: «فهمیدم محسن و خانمش همدیگر را می‌خواهند. انتخاب همسرش خیلی برایم عجیب بود. توقع داشتم به شیوه سنتی ازدواج کند!»(ادامه)
حکم قصاص قاتل شهید حمیدرضا الداغی پس از تایید در دیوان عالی کشور روز گذشته اجرا شد قاتل شهید حمیدرضا الداغی اعدام شد
حکم قصاص قاتل شهید حمیدرضا الداغی پس از تایید در دیوان عالی کشور روز گذشته اجرا شد(ادامه)
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند. چرا بعثی‌ها پیکر شهید تندگویان را مومیایی کردند؟+عکس
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد. نامه دختر حاج قاسم درباره فلسطین به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد. نخستین واکنش بایدن درباره آزادی اسرای آمریکایی توسط حماس
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد. بدرقه یادگار شهید بلباسی تا مدرسه
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
کرمی با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند. بازداشت عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم
کرمی با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه اظهار کرد: طی روزهای گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
رئیس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است. ساترا: خاطره دختر حاج قاسم را ما ممیزی نکردیم
رئیس ساترا درباره شائبه ممیزی بخشی از خاطرات دختر شهید سلیمانی در برنامه اینترنتی «مهلا» تأکید کرد که این حذفیات از طرف ساترا نبوده است.(ادامه)
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید. روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم + فیلم
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.